Svlmhmt Selamlar hamileliğimin 8. Haftasındayım hiç mide bulantısı yaşamadım bir sıkıntı olabilir mi bütün arkadaşlarım çok kötüydüler ancak bende hiç olmadı tavsiyelerinizi bekliyorum
Cerenylmzz Svlmhmt bence çok şanslısın canım 😂 bebeğin iyidir merak etme kontrollerini düzgün yapıyosan leke vs bişeyin yoksa herkeste bulantı olmayabiliyo inşallah olmaz sende güzel geçer hamileliğin 11+5 arada hala devam ediyo benim 🤷🏼♀️
Neslihancoskun Svlmhmt canım umarım yaşamazsın ama bende 8. Hafta başladı benimde yoktu şuan 13 haftalığım halen bulantılarım var bende hiç kusmadım mesela çevremdekiler hep günde en az 3 defa kustuklarını söylüyor kafana takma tadını çıkar 😅
Bianne Herkesin hamileliği farkli canm dr. Kontrollerini aksatmiyorsan sıkıntı edilecek birsey yok bence. Bende 7+2 haftaligim bnmde mide kaynamasi haric mide bulantim yk
Svlmhmt Neslihancoskun cok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için şimdilik herşey yolunda umarım böyle devam eder