Ben az çalışan tiroid bastasıym
en son adetim 27aprilde oldu
şuanda midem çok bulanıyor halsixim
test yaptım iki çizgi gosterdi
ama nedense hamile olmama inanmıyorum
benim hormonlar doğru çslışmadığna gore
sizce ne ola bilir ve ben ne etmeliyim?
doktora randivu sldım daha var
ona kadar siz cevsplyn
enfişeliyim(