MeFa canim ikinci doğumum evet ama fotoğraf olayı yoktu 5 yıl önce o yüzden şimdi onu sormak aklıma gelmemişti iyi hatırlattın randevum var gittiğimde sorayım ben 34+6 oldum bebeğin suyu nasıl kilosu iyi mi sevil hanım söylüyor zaten ben32 de bağlandım nst ye sende başlamadıysan başlarlar Doğumda fotoğraf icin ebeye tlf vermeyi düşünüyordum ama dediğin gibi fotoğrafçı varsa kesin ek ücretlidir Doğum ücretini sormuştum 1300 demişlerdi oradaki görevliler nst ye de 50 tl ücret aldılar iki hafta önce