Merhaba anneler bugünü hastanede geçirdim eve geleli 2-3 saat oluyor kasık ağrısı şikayetiyle gittim 18+2 özellikle çilim geldiğinde fena ağro oluyor bugün dahada kötüleştim annemle hamiş pantolonu almaya çıktım bulduğumada sevinmişdim neyse oturalım çay içelim dedim havasa soğumuştu ben hevesle o pantolunu giydşm öyle çıktım mağzadan otururken bacaklarım üşüdü kalkalım dedim kalkamadım belim doğrulmdı ağrıdan kitlendim öZellikle sağ tarafım yürütmedi taksiye bindim eve geldim ağrım geçmedi kıpırdağımda ağrıyor yürüdüğümde ağrıyor belime vuruyor acile gittim bebeğime bakmak istedim iyiydi gebelik ağrısı değil dediler bu kadar olmaz dedi doktor kan ve idrar testi idrarda hafif enfeksiyon varmış o bu kadar ağrı yaparmı çişe kalktığımda yatağıma geldiğimde resmen zonkluyo sağ tarafım 😭