_Merius_ yaa ben 17. haftada kız denilince öyle oldum hatta rüyamda doğum yapmışım çocuğum oturuyor benden uzakdan bakıyorum 8-9 aylık olmuş kız dediler diyorum ama erkek doğdu kız güzeli kızada benziyor diyorum acabalardayım falan doğurmuşum ama hala süphelerim var😂 neyseki 4lü de netleşti %100 artık şüpheyi bırakdım burada o kadar çok şey okudum kız denilip erkek doğuranlar erkek denilip kız doğuranlar inşaallah bir sürprizle karşılaşmayız 😅