Mayıs 26 dedik geçti haziran 4 dedik geçti halen bi tık yok . pazar günü günüm geçti diye acile gittim 22 ağustos benim bildiğim son adet tarihim 2li 3li testi istediler ona bakarak hesaplama yaptılar sen daha pazar günü için 39+6 dedi doktor günün var dedi pazar gününden 3 gün geçti bugün 40+3 olduk halen bişi yok zaten bebek 4 kiloyu geçmiş bişi olacak diye korkuyorum çatı muayenesi yaptı açıklık yok dedi nst de sancıda yok napcam bilmiyorum içerde durması daha iyiymiş onlara göre...