Aysebkr1258 Arkadaşlar merhaba 37+1 hamileyim bebeğim 34. Haftadan beri Doğum kanalında bu haftalarda gelebileceği söylendi dün akşamdan beri sağ kasığımda adet olacakmış gibi ağrım var sizce bu Doğum belirtisi olabilir mi ?
23Zumra Aysebkr1258 hic bi bilgim yok canim uste kalsin benim de ilk gebeligim benin de 31 den beri kafasi asagida ama oyle birsey demedi bana doktor hic
Aysebkr1258 23Zumra Doğum kanalında olmasıyla baş aşağı pozisyon olması farklı şeyler o yüzden dememiştir doktorunuz
23Zumra Aysebkr1258 ah anladim tesekkur ederim dedigim gibi ilk gebeligim.oldugu ocin pek bilgim yok 😊