Kelebegimmm görümcemle evimiz çok yakın aslında 1 bina var aramızda sadece yemek konusu çok sıkıntı olmaz o yapar getirir ben söylemeden, şuan çoğu zaman o yapıp çağırıyor zaten hep, benim rahatım pek olmuyo diye, annemde gelir ama kalamaz işe gittiği için bi kız kardeşim var okullar kapanınca oda gelip kalıcak yanımda yaşı küçük daha ama işimi görür oda