Bsraymc Sezeryan sürecini anlatırmısınız ilk hastaneye yatıştın bebek olana kadar ne aşamalardan geçiliyor,toparlanma hemen oluyor mu ? Doğuma 9 gün kaldı 🤭 heyecan ve biraz korku var
Tugsem81 Bsraymc bende beklıyeyım burda benımde 10 gun kaldı hep şehır dısında olucam doguma onun stresı hem amelıyattan korkmak sonrası hemde yavrum hasta onun amelıyat stresı ınanın nasıl gecıcek cok merak edıyorum genelmı olsam spınalmı epudralmı cok kararsızım yardımcı olanlara sımdıden tesekkurler
Bsraymc Tugsem81 bende çok kararsızım ama spinal için cesaretim yok 😅 sanırım genel olucam gibi görünüyor
Bsraymc Alptimur herşeyi hissediyorsun dokunuşları filan diye anlatıyorlar hatta karnına filan bastırıyormuş doktor bebeği çıkarırken baya hissettim acıyor diyende var oyuzden biraz tırsıyorum açıkcası 😅🤷🏻♀️
Alptimur Bsraymc bende 34 haftalık hamıleyım canım normal dogum en guzelı fakat sezeryan olan arkadaslarımda fazla acımadı dedıler hep tabı yasamadım net bılemem bende sen gıbı duyduklarımlarımlayım normal dogum neden olmuyor senın kac haftalıksın
Bsraymc Alptimur benim 2.doğumum olucak oyuzden mecburi sezeryan olucam canım ilkinde genel olmuştum ama baya zor geçmişti 2.doğum nasıl olucak biraz tedirginim 🤷🏻♀️ Şuan 37.haftadayım