Benibirakma 30 haftalıkken benim 1435 gram idi ve doktor gayet iyi demişti.31 haftalıkken de olsa olsa 1600 gram olmuştur.Çizelgelerde 31 haftalık bebek 1500-1700 gram arasıdır diyor.Yani aslında gerilik yok gibi canım.Kişisel farklılıklar olabilir,bebek biraz minyon olabilir.Ayrıca bir iki hafta ileri gerilikler de normal kabul ediliyor.Kendini üzme boş yere.Beslenmene dikkatli bir şekilde devam et yeter.