FSCMK Tgt çok hızlı kullanma tam yürüme mesafesinde olsun o zaman kullan ama ben kullanmam ya zıplarım bişey ederim karşısına geçince kendimi kötü hissederim o zaman 😂
Esesen Tgt ben kullandım kullanıyorum da ama bir dört ayı falan bekle ne olur ne olmaz tehlikeli dönem geçsin. Dışarı çıkamıyorsak yürüyüşe onda bir yarım saat yürüyorum
Cankusssssss evimde var ilk başlarda kullanıyordum haftada 3 gün falan havalar ısındı dışarıda yürüyorum
FSCMK Tgt 😂😂😀vallahi kız bandın üstüne çıkınca hızlandırırım zıplayarak koşarım 😂🤭aman aman Doğumdan sonra 😬
FSCMK Fidansvnccm işte ben kendimi durduramaz koşu bandında yürüyünce kendimi uyuşuk insan zannediyorum 😂
Fidansvnccm FSCMK 😀😀 kiz ben aldigimdan beri kosmadim.ustunde yuksek devirde yurudum ama benimki uyusukluktann 😀
Fidansvnccm Tgt canim ben normalde de kiloluyum zaten ama doktor almamaya calis diyince yuuyus yapiyorum 4 kilo almisim 25 haftalik oldum