Ben şeker yüklemesi yaptırdım! Yaptırmasaydım ne olurdu bilmiyorum! Allah korumuş bebeğimi! Şeker çıktı! Ve üst sınırda şimdi yediğim herşeye çok dikkat ediyorum! Şeker yüklemesi yaptırmayın diyenler bebeklerimize birşey olursa vebalini kim ödeyecek?! Herşey Allahtan tabi ki, ama bizde elimizden gelen önlemi almakla mesulüz gerisi ona emanet!