gLycn_ daha önce şoka geldiğinde bakmıştım bana plastiği yumuşak gibi gelmişti açıkçası. Hatta ordakilerden biri kırıktı falan. İçine su dolunca kaldırdığımızda kırılır mı diye düşünmedim değil. Ben de kararsızım o yüzden. Bir de eğer alırsanız önce evde deneyin. Birkaç kişi alttaki gider tıpasından su sızdırdığını, değiştireceklerini söylemişti bi önceki geldiğinde. Siz de mutlaka deneyin evde