sydtns Betul11 ben aldım canım 6 tanr e bebekle waikikiden çünkü burası Erzurum 😄😄 ağustostan hemen sonra hava serinleyecek. Mesela tişörtlü tulum vs bile alamadım üşür diye
K-b-b-t Merhaba! Bende sakaryadan agustosda dogum yapıcam bende sıkıntılı bır durum bayram ıznı malum doktorlar kımısı var kımısı yok 😔
Vffhozgun Merhaba Ağustos son 8. De Doğum yapıcam ben bütün altları patikli aldım çorap giydirmem daha rahat olur bebek diye ama aldıklarımda en çok dikkat ettiğim şey ince ve terletmicek şeyler tercih etmeye çalıştım
Nur08 Kizlar benden bayramdan önce doğurmak istiyorum 30 haftaligim şuan sizce doktor bayramdan önce alırmı?
lilamom Betul11 ben bol citcitli badi aldim onun disinda aldklrm hep patikli alt iki tane sort bi tane elbise😂 sicak olursa hastaneden cikinca atletiyle durdururum ince coraplardan birane ayagina yeter😁
K-b-b-t Bende 30 haftalıgım 3. Gebelıgım suana kadar hıcbırsey almadım ☺️Bundan sonra hepsını bırden almayı dusunuyorum tek eeferde sıcaklar malum ınsanın hıc dısarı cıkası gelmiyor😂
AtlasAnnesi Betul11 ben hastane çıkışları hariç almadım İzmir'de yaşıyoruz pişer çocuk gibi geliyor yenidoğan kısa kollu çıt çıtlılardan aldım bol bol 3-6aylik da biraz bir seyler aldım onlarda patikli uzun kollu tercih ettim hava serinlemeye anca başlar diye
Zuleyhacay Betul11 annem bol bol aldı her şeyden benim yerime patikli pantolon da dahil tabi ama brbek 1 ağustosta doğacak tahmini o yüzden 1 iç zıbın 1 de patikli tulum yeterli olur diye düşünüyorum