Kızlar kendimi yıllardır hamile gibi hissediyorum 36+4 olduk çok şükür ama ayaklarım ellerim ödem şiş ayakkabı giyemiyorum sığmıyor ayaklar.. Ağrılarım var.. 2gündür vajinamda sızlama baskı ağrı oluyor bu gece hiç uyuyamadan sabahı ettik yine😪 bir an önce doğsun istiyorum kızım artık🙏 ama içime doğuyor kesin 39-40ı göreceğim😪 çok ağırlaştım artık ve bu sıcaklarda çekilmiyor artık.. RABBİM herkese dayanma gücü versin inşallah🙏🙏 sizler nasılsınız nasıl gidiyor?