Zekiyeee bende 22. Haftada detaylı ultrason yaptırdığımda aynısını söylemişti doktor. En son dün muayene için gittim 34+4 sıkıntı olmadığını söyledi. Düzelebilir birşey bu durum. Emin olun ne kadar olumlu düşünürseniz hamileliğiniz o kadar kolay gider. Bana söylediğinde ben önemsemedim bile çünkü doktor bana bu aylarda olabileceğini ve çok büyül ihtimalle düzeleceğini söylemişti. Nitekim de öyle oldu. İnizi ferah tutun