Kızlar sadece 8 günüm kaldı gelmezse suni ile başlatacağını söyledi doktorumuz. Araştırdım ve birtakım riskleri var o kadar sancıyı çekip sezaryene dönme ihtimali çok fazlaymış bu zamana kadar hep normal Doğum istedim ama şimdi herşeyden korkmaya başladım risk almak ne kadar mantıklı bilmiyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?