sevdicek Denizsever34 ben de 14. Haftadan itibaren efa daily kullanmaya başladım kokusu yok ve tabletler küçük olduğu için çok rahat kullanıyorum.
Fasulyem22 sevdicek ağıza gelen balık tadı var mı acaba ben balik yagi içemiyorum i mom vital bende kusma yaptı
Fasulyem22 sevdicek valla denemeye bile korkuyorum artık aklıma gelince bile midem bir tuhaf oluyor 😀
gzde2638 Ocean mummy güzel hiç balık kokusu ya da tadı yok. Ağır metal olmaması önemli onun için de IFOS diye bi sertifika var balık yağlarının etiketlerinde görebilirsiniz.
Miskokulum İnnate kullanıyorum memnunum artı olarak hiçbir olumsuz etkisini görmedim sadece ağzıma koyup direk suyu içiyorum koklamıyorum .
ZeynepNisa18 Denizsever34 hepsi doktor önerisi. Demir’i kan değerim düşük olduğu için 5. haftadan beri kullanıyorum. Magnezyum da bacak çekilmelerin oluyodu soda içiyorum ama yeterli gelmedi oyüzden magnezyuma başladık
guliii Regula 3 gyn kullanıyorum, mide bulantısı yapmıyor kötü bi tadı da yok memnunum ama doktorunuza sorsanız daha iyi, ben balık yiyemiyorum balık yağı içmem gerekir mi demiştim 14.haftamda başladım
Denizsever34 guliii teşekkürler. Ben bişey söylemeden Dr. önerdi zaten. Maalesef ben de hamilelikte balıktan soğudum. Marka konusunda öneri almak istedim