Ebrueerreell Haftaya girdik acaba bebeğim hareket etmeye başlamışmıdır acaba bazen bişeyler hissediyorum ama onun hareketleri olabilir mi 🤔
Belgin Ebrueerreell canım o haftalarda hissetmen imkansız bence ben 18 haftalığım tam anlamıyla hıssedemedım bile elimi koyduğumda pıt pıt diye hıssedebiliyorum ancak biraz daha zamanımız var galiba 😊
Ilkannelik Ebrueerreell bebeğin henüz çok ufak hareket etsede senin hissedebilme durumun olmaz. 16. Yada 18. Haftalarda yavaş yavaş hissetmeye başlayabilirsin . Daha sonra da olabilir. Biraz deri yapılma bağlı 😉