Günaydn 17+4 haftalıgım iki sabahtır hafif kasıgım mide üstü birde aynı anda sırtım agrıyor çok sinir bozucu parol içiyorum iki gündür çünkü geçmiyor ne oturunca ne yatınca normalmi bu agri anlamadimmm napmam lazim birde parol çok içmek zararlimi hamileliğimden beri 4. Yada 5 içişim ara arayla oda bugun yine içtim😞😞