Öncelikle herkese hayırlı geceler ben 24. Haftalık gebeyim saat gece 1 buçuk gibi şiddetli kasık ağrısı ve bulantıyla uykumdan uyandım bir kaç kere istifa ettim fakat ağrım geçmiyor suan hastanedeyim doktor bebeğin durumu suyu herşeyi iyi deyip gönderdi sizce ağrının nedeni nedir daha önce düşük yaptığım için çok korkuyorum lütfen yardımcı olun.