Merhaba minnoş anneler 😊
şuan 17+4 günlüğüzzzz . Kendime hastane valizi ve ihtiyaç listesi yaparken bebeğe alacağımız bazı eksikliklerin hangi markadan tercih etmeliyim diye düşünüp araştırmalara başladım 😊 Mesela bebek bezi, ıslak mendil, biberon yada bebeğin kıyafetleri için hangi markalar daha güvenilir. Sizin önerileriniz yada iyi kötü tecrübeleriniz varsa paylaşır mısınız lütfen 💁❤