Hamileliğimin 2. Ayında ufak tefek egzamam çıktı ilaç kullanmaktan kaçındığım için kendi kendine geçmesini bekledim 2 haftada anca geçti. Şimdi 24. Haftadayım İlk olarak göğüslerimde çıktı sonra ellerim ve kollarımda, git gide yayılıyor ve inanılmaz kaşınıyor bazen ağlatırcasına bi kaşıntı hemde 😞 Cildiyeye gitmem gerek ama randevu bulamıyorum. Siz yaşadınız mı ve neler kullandınız tavsiyelerinizi bekliyorum.