Ererer ben de duyduktan sonra daha çok sola yatmaya çalıştım ama devamlı tek tarafa yatmak mümkün değil tabi canım.Sağıma da dönüyordum,nadiren sırtüstü de yatıyordum.Şu an 32 haftalık olduk Zaten sırtüstü istesem de yatamıyorum 😅 tüm organlarım ağzımdan çıkacak gibi oluyor.Yine daha çok sola olmak üzere yan yatmaya devam ediyorum.