Dün normal muayeneme gittim. 115 tl muayene ücreti 14+4haftalik. Cinsiyet çok yüksek ihtimal kiz dedi tahlillerimi başka bi hastanede yatırmıştım görmek istedi 1 hafta sonra tekrar geldi kontrol muayenesi dedi neden 1 hafta sonra tekrar çağırdı ve 1 hafta sonra gidicem tekrar muayene ücreti isterlermi ?