Kızlar tam 9. haftadayım sadece sabahları bulantım oluyor hafif bir de ne bileyim aklıma bir şey geliyor bir anda mesela eti çok severim ama aklıma et geliyor tiksiniyorum fakat kusma vs yok bulantı da hergün olmuyor kendimden şüphe ediyorum sadece ben mi böyleyim benim gibi olan var mı bir tık daha rahat geçiren? Genelde bulantım var kusmalı bulantılı geçiyor diye yorumlar okuduğum için benim hamileliğim mi garip acaba doktorum normal herkes aynı olmaz dedi ama insan bi düşünüyor