elifdemircan21 Lavinyaa61 24 haftada yapılıyor diye biliyorum. Ben yapmadım ama kararsızım. Bu hafta doktora gittiğimde el ve ayak yanmasından bahsettiğimde belki yapabilirim o da çok önermiyorum zorlamıyorum dedi. Size kalmış yapanda çok yapmayanda ...