Merhabalar , bugün ultrason sonucu bebeğimin kafasının küçük olma ihtimalini söylediler ve bebeğe yeterli oksijen ve kan akışı gitmiyor olabilir dediler. Başka hastaneye yönlendirildim. Tekrar bakılacak eğer böyle ise sezaryen ile bebeği alıp kalan haftaları doğduktan sonra tamamlayacak dediler.. hastane kontrolü altında. Merak ediyorum buna benzer durumlar anne ve bebekte nasıl sorunlar oluşturur ? Bebeğimi sağlıklı bi şekilde kucağıma alabilir miyim ? Şuan 32. Haftamızdayız .. teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻