İkinci kızımı bekliyorum üç yıl ara ile allah izin verirse 17 haziran Pazartesi sabah yatışım olucak sezeryen ile gelicek kızım çok heyecanlı yım yaşayacaklarımı az çok biliyorum birde şimdi ablası olduğu İçin onu düşünüyorum kıskanır mı üzülür mü hiç ayrı kalmadık hastanedeyken nasıl olacak dualarınızı beklerim 💕