Cagla22 Kızlar 17+2 şimdiye kadar sadece 2 kilo aldım. Normal mi sizce ? Doktorum Bebek iyi sorun yok diyor fakat annem kafamı karıştırdı az kilo almışsın zayıfsın diyor . Ayyy ne yapmalıyım
seymakumatarnsf Cagla22 Canım 19+4 hala kilo almadım. Bebek alır zaten. Hem kilo iyi bir şey değil ki. Sıkma canını🙏🏻💋
Lovelies Cagla22 27 haftalık gebeyim canım önemli olan senin kilo alman değil bebegin kilo alması :) içini ferah tut :)
Cagla22 seymakumatarnsf rahatlattın beni biraz canm 🙏 aynen kilo zaten normal dede hiç sevmem iyi bir şey değil kesinlikle
duyguozz26 Bende bugün 17+2 oldum hatta akşamüzeri tartıldım 1.800 gram almışım oda tok karnıma 😂 bende senin gibi düşündümde sonradan araştırdım gayet normal ve ideal 😊💙 Cagla22
Duygu202420 Cagla22 tam da iki gündür bunu düşünüyordum 51 ile hamile kaldım şimdi 52 kiloyum ilk 3 ay çok çıkardım şimdi iyiyim 19+4 üm ilk defa kilo almıyorum diye üzüldüm kafama taktım 2 gündür bende 🙄
Cagla22 Duygu202420 aynı şeyleri yaşamışız canm kesinlikle bende ilk defa alamıyorum kilo diye üzüldüm ömrüm boyunca 😀 ama normalmiş diyorlar . Bebeğin gelişimi normalse bizimki önemli değilmiş