deletedmom9494 Şafak 94 😍
İsim neler düşündüğünüz kızlar 🥰
deletedmom9494 nasipse ömer düşünüyoruz sen ne düşünüyorsun 🤗
deletedmom9494 90 olduk bizde çok şükür
tubasd bende asel düşünüyorum 🤔🥰
OzgeSrc aynıyız canım bizimde 108 günümüz var nasipse🤗
deletedmom9494 çok güzel anlamida çok güzel
tubasd aynen yanına bir isim istiyorum ama bulamadım hala
deletedmom9494 arasinda kaldığınız isim yokmu hiç
deletedmom9494 93🙈🙈 geçmiyo zman
Cakirhediye valla Temmuz gelsin diye bekliyorum işi bırakılamaz artık çalışamıyorum 😰
deletedmom9494 şafak 106 🧿🤷🏻♀️ 2 hanelere az kaldı
aferik o son günleri bende zor ettim 😂
tubasd valla uyduramıyorum ki soyismimiz kaba o yüzden bulamadım henüz 🤔
deletedmom9494 olmadi sadece asel olsun tek başınada çok güzel
tubasd öyle olacak gibi görünüyor canım 🥰