Hcrshra çok yüksek değil aslında kuzum, gebelikte bi tık daha düşük olmaso gerekiyor sadece. Bişey olmaz korkma. İlaç verecekler içeceksin bir haftaya düşer. Ben ilk gebe kaldığımda 5in üzerindeydi tsh. İlaç verdiler 15 gün sonra kontrol ettiler düşmemişti hala yeterince sonra ilacon dozunu arttırdılar ondan sonra düzeldi. Ayda bie gidip tsh ölçtürüyorum, gebelikte değişebiliyormuş değerler, yükselirse yine ilaç arttırıyolar. Kansızlıktan daha kolay tsh tedavisi hiç canını sıkma