Prensesannesiiii_ Hanımlar Bebeğime bakarken doktor hep sol kasık bölgeme bakıyo bebek o kadar aşağıda Mı ki 16. Haftadayım yukarı çıkmamak gerekmez miydi
Daisyy Prensesannesiiii_ yok normal aşağıda olması. 22den sonra falan göbek deliğinin üstüne geçer daha zaman var yani endişelenme.