4 cm açılmam olduktan sonra yapıldı epidural tabi o sırada sancılarım vardı. İğne saat 9da yapıldı. 10:30a kadar öyle güzel uyudum ki tarifi yok onun 😂 10:30da sancıyla uyandım söylendim kendi kendime hani sancıyı kesecekti diye meğer doğum sancısıymış 😂 11de de 8 cm açılmayla doğuma girdim. Hani bazıları diyo ya tamamen uyuşturuyo ıkınamazsın bebek geri kaçar falan diye o yalan inanmayın. Bebek kanala girdiği zamna o ıkınma isteğini hissetmemek mümkün değil. Sonrasında biraz bel ağrısı yaşadım tahmini 2 ay iğne yerim ağrıdı ama sonrasında geçti. Ona da iyi gelen kahve içmekmiş . Kesinlikle tavsiye ederim boşa prenses doğum demiyolar 😂 2. Bebeğime hamileyim. Nasipse normal doüum olursa onuda epiduralle yapmayı düşünüyorum. ❤️