Serifeavci Haftamdayım... 3 haftadır el ve ayak yanıyor gece gündüz. Doktor kan değerlerimeede baktı bir şey yok hamilelikten yanıyorum . Sizde öylemisiniz.? Eşimin koluna dokunuyorum o bile diyor çeker misin🤣
Seher__ Serifeavci bunlar iyi günlerin 36 haftalık olcam sıcaktan durulmuyo çareyi kovaya su koyup ayaklarımı sokmakta buldum 😂😂
Demetkrc Serifeavci Bende aynı durumdayım gece yatarken buzlu suyu ayaklarıma koyup uyumaya çalışıyorum 😂
Gulnar44 Serifeavci simdi bence iyi gunlerin suan 35+5im hic yatamiyorum sabaha kadar buzla soguk suyla oynuyorum
Cigdemruzgar35 37+5 oldum ve ayaklarım kovada buzlu tuzlu sodalı suda şişti zaten yaniyo vikisle ovdurdum kızıma zor oda dokunduramiyom çok aciyo ve Dr 21 hazirana gün verdi gecmiyo
Mervemim Ahh ahh 34 ıldum o haftalarda yanmıyormuşum el ayak fena şişti ayakkabılar olmuyor ayaklarmdan ateş çıkıyor işin garibi yürürken ayagmla parmağımın birleşim noktası acıyorr
Lovelies Serifeavci 20 haftamdan beri bende öyle yanıyorm eşim artık sarılmıyor bile😂 elinde olsa yatak değiştirecek😁