Gzdykpln Son gunler daha bir sabirsiz geciyor sanki her gece uykuya bu gece dogururum herhalde diye yatiyorum sabah yine hayal kirikligi 😀😀
Miniklerim03 Gzdykpln 40 haftaya kadar gelmiştik ilkimde ama hiç bu gece dogururmuyum diye düşünmedim 😂bi sabah kalktım hasta oldum yatırdı dr 3 gün 4. Günde dogurmadan cıkmıyım artık gelmişken dedm öylece dogurdum 😀
Gupse 38+3 oldum ne bi sancı ne bi kasılma hiç bir şey Yok bide hareketleride azaldı ... rahatsız ederdi karnımın büyüklüğü oda Yok anlamadım ki tam tersi olması lazım değilmi 😂
Banu92 Bende 39+6olduq beyefendinin gelmeye peek niyyeti yok!!!nolucak hic bilmiyorum!!!sabrim kalmadii artq!!!Allah en dogrusun bilir!!!hakimizda hayirlisi olsunnn!!
Eeg 39+6. Gelmiyor, gelmiyor 😊 daha 3 ay dursa durur içerde diyor eşim😁 pazar günü 40+1'de suni sancı verilecek. İnşallah açılmam kolay olur ve normal bir doğum yaparım🙏