Meraba 34 haftalık hamileyim bebegin hareketlerini hissetmiyorum. 3 gün önce acile gittim yıne etmiyo diye nst de hareketleri normal cıktı kalp atısları normal ama ultrasonla bakmadılar suyuna falan. Suyuyla falan alakalı olabilirmi hareketlerini hissetmemem bilgisi olan varmı ara ara agrıda gırıyo?