Rukiye1997 Meraba kızlar 26 haftalık hamileylim bugun komtrole gittigimde doktorum suyun bi tık fazla dedi internettede olumsuz şeyler yazıyo kafam karıstı sizinde öyle oldumu ?
YaseminBatrk Rukiye1997 benimde o haftalarda öyleydi . Açlık tokluk baktırdım şeker çıkmadı 36 haftada normale döndü çok şükür şuan 38 deyim normal görünüyor.
Elifece Rukiye1997 görümceminde fazlaydı ama çok fazlaydı su ikizi diyorlardı. Erken aldılar o yüzden 36. Haftada
Duygucoban Rukiye1997 canim banada ole diyordu detayliya girdim normale donuyor sanki dedi simdi seker yuklemesi yaptiracagim sendende istedimi genelde seker kaynakli oluyomus yada bilinmiyo nedeni
Rukiye1997 Eliftotree evet cok oynuyo canım cok fazla demedi doktor bi tık fazla dedi o yuzden doktorum başka bişey dedemedi
Homozigotmutant Rukiye1997 çok kafana takma arkadaşımın da öyleydi dikkatli beslendi şeker hamur kesti30 haftada normale döndü canım