Kizlar kizim dökuntulu hastalik geciriyor. Dr hafif gecirdigini ve benim dogumumun yaklastigi icin bana sorun olmayacagini soyledi. Su cicegi olsaydi sorun olurdu su cicegi degil dedi. 5. Hastalik 6. Hastalik vs cesitlerinden hangisi oldugunu anlamak icin tahlil lazimmis kizimda da dr korkusu var diye hirpalamayalim cocugu zaten hafif geciriyor dedi. Sizce karnimdaki acisindan sorun olur mu? 38. Haftam basladi.