Denizanne Kızlar bu haftalarda bunu yaşayan var mı garip bi ağrı karnımın sol tarafında bi kısıma sanki içeriden iğne batıyormuş gibi ve rahatsız edici bi ağrı. İlk kez oluyor acaba standart sancı gibi birşey midir?? 😄
Karen_ozge Denizanne normal normal benım azıcık bastırdıgımda bile acıma agrı oluyordu son zamanlara yaklasıyo ya ondan benımde ıyıce hassaslaştı karnım 36 haftalık benımde
Denizanne Karen_ozge yalancı sancıların başladı mı canım seninde ?? Benim gece uyurken oluyor sancım 😄
Karen_ozge Denizanne benım bır haftadır sancım vardı sonra bırden geçti kasıklarımda basladı smdı ama hafif hafif cok nadide vajinama oluyor hepsi normal merak etme bırde benım karnım aşagıya ındi artık yani bebek aşagıya aldı kendını oyuzden agrı kasıklarımda basladı karın bolgem ageırken doktorum doguma hazırlıyorr. Demişti canım