Arkadaşlar merhaba bugün 37+1 hamileyim bebeğim 34. Haftdm beri Doğum kanalında bu akşam yaklaşık bir saattir kasığımda geçmeyen bir ağrı var bu Doğum belirtisi falan olabilir mi 2 hafta önce gittiğimde 1 cm açıklık vardı ebe heran çıktı çıkacak gibi duruyo pozisyon olarak demişti bu ağrı Doğum habercisi olabilir mi ?