Hlyagnrr Seda4686 Ay bu post harikaaa tam beklediğim gün o güne kadar bol bol haberleşelim ve sonunda mutlu haberler alalım 💜
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi olmadim cnm ya gecenlerde iste kan geldi cok hafif daha da isy yok belirti bile yok Hisslerim diyor bebek yok ama hayirlisi
Yadee Seda4686 ya ben bu postu cok yanlis anlamisim😣😣 ben 5 temmuz dogum yapicam insallah ozur dilerim kusura bakmayin
DiplomaliEvHanimi htcmuhammed hayirlisi ya bndede batma socak basma fln var bnde psikolojik bya gerldim
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi aynen insan ister istemez belirtiler oluyo oda pskljk hakkimz da hayirlidi saglikli sihhatli olsn da gec olsn