Oraya yatmak ve uyutulmayı beklemek çok kötü, hatırlayabildiğim tek yer orası. Sonrası zaten yok, hiç birşey hissetmiyorsun yani. Uyandığım da hemen kalkıp gitmek istediğimi söyledim yaklaşık on dakika sonra da çıktım hayatına kaldığın yerden devam ediyorsun, ağrımda olmadı kişiden kişiye göre değişiyormuş ama tabi kürtajdan sonra agri çok oldu diyen de var. Rabbim sabır versin, kürtaj işlemini düşünme hiç birşey hatırlamıyorsun, hatırlayamadığım için de hiç bir zaman bebeğimi benden aldıklarını kabullenemedim. Allah hiç kimseye yasatmasın bu durumu, kimseyi evladıyla sınamasın.