Zelnuray Bugün nst girdim nst sancı çıkıyo ama ben hissetmiyorum 😞ciğer için iğne vurdular plasenta aşağıda olduğu için erken alabilirler nolur dua edin 😔😔🙏🏻
Haribo42 Zelnuray allah yardimcin olsun cànmm dualarimiz seninle ❤️❤️❤️ Ins hersey guzel olur sanmam doguma alicaklarini
[silindi] Zelnuray normal şartlarda bakılır ama haftan prematür sınırında belki ondan bakılmadı ciğer geliştirici vuruldu mu peki. Onu vurunca bakmıyorlar cunku
Haribo42 Zelnuray tamam tahmin ettigim gibi ins eve geçince vokkkk dikkat et veya yatisinmi yapildi? Sakin ayaga kalkma heppp yat o cocugu tut ins icinde ☺️☺️☺️☺️ Bikac hafta daha sabretmen lazim
Zelnuray Haribo42 aynen içimde ne kadar tutabilirsem o kadar iyi 😔 rabbim yardımcım olsun nolur dua edin 🙏🏻__
Aylininzz Zelnuray insallah hayırlısı ile kucana alırsin bende 34 haftadym 3 hafta geriden gelior korkuom
AyEr Zelnuray cok gecmıs olsun 36 haftalıgız sancılanıyorum serumlar haplar ıgneler bıle az az dusuruyor cuma kontrolum var eger sancılarım gecmezsr alıcaklar ❤️😔
Zelnuray AyEr 36 o kadarda kötğ değil be kuzum benimki birazcık erken kilosu az ona korkuyorum kuveze girerirse diye şimdide bana hap verdiler nidilat diye 2 içtim
Duyguvv AyEr ben 36 haftalık Doğum yaptım küveze girmedi korkmayın herkeste aynı olmaz ama haftası iyi
PrenssAnnesiiii Zelnuray 2hafta dayansaydın iiyyidi canm benmde 30haftalık doktorum hep diyor 36ya kdr dayansa çok iyi diye
Zelnuray Mnkanne bende hissetmiyorum ama benim plasenta aşağıda olduğu için açılmam olmaması lazım o yüzden gözlem altındayım