Cigdemyslyrt benim de adet başlarken ilk gün çok koyu kırmızı kahveye yakın geliyor ikinci gün normal akışa geçip son iki- üç gün kahverengi damla şeklinde akıntı oluyor ama ben ergenliğe girdiğimden beri böyle. Bu şekilde olması reglin bittiğini gösteriyor ayrıca sona kalan kanlar içerde durdukça koyulaşıp atılmaya yakın bu rengi alır demişti doktor. Normal bi durum yani ben de kist vs de yok. Sizin akıntı nasıl bilmiyorum ama sorun olduğunu sanmıyorum genelde başlarken ve biterken böyle olması normal