Selufkaa anne yanı beşik zaten sizin yanınızda yattığı sürece kullanılır. O yüzden hem anne yanı hem ileride kullanacağı beşiği almanız lazım. Biz mobilyasını ayrı aldık, anne yanını ayrı..
Ama bir arkadaşım sadece park yatak aldı mesela.. Gece bile orda yatırıyor. Ben anne yanı olmadan yapamazdım sanırım. O nasıl yapıyor bilmiyorum ama çok memnun