Mihri23 5. Haftadan 16. Haftaya kadar her saniye açtım 😄hatta yolda acıkırım diye dışarı çıkmaya bile korkuyordum. Ama şöyle önlemler aldım. Muhakkak çiğ badem(doyurucu ve bebeğe çok faydalı), fındık, beyaz leblebi bunları hep elimin altında bulundurdum.
tam buğdaya yapılmış hafif bi soğuk sandviç (kaşarlı / beyaz peynirli maydonoz dere otlu) hep çantamda bulundurdum. Küçük bir süt, ve mevsim meyvesi bunlar çok iyi kurtarıcı öğünler. ☺️