anneeylul
zaman0686
tunaanurr
dünden beri kendimi iyi hissetmiyordum. Tansiyon baş ağrısı mide bulantısı vardı. Sancılar yokluyordu. Gece duş alıp yattım. Sabah kalktım daha iyi hissediyordum. Öğlenden sonra tuvaletim geliyor gibi oluyordu. Normalde kabızlık vardı. Bu affedersiniz çok yumuşak kaka geliyordu. Nişan su hala yok. Wcden kalkıp geri oturuyordum. En son yere çömeldim. Sancılar çok sıklaştı. Bağırıyordum. Kimse duymadı. Duşa girdim sıcak su tuttum. Çıktım. Kardeşime seslendim. Zor duydu beni. Geldi yanıma sancım var galiba teli getir doktora haber vereyim dedim. Doktoruma dünden beri sancılar var dedim. Yarın sabah gel dedi. Saat öğleden sonra 3e geliyordu. Ben de sancım çok sık dayanamıyorum dedim. Gel bi bakalım dedi. Gittim açıklık 2 cm. Oysa cuma gitmiştim 0 açıklık vardı. Kesin sezaryen olurum diyordum. Sonra yatış verdi. 3.5 ta yatışım yapıldı. 4te açıklık 5 cm oldu. Sancılar çok sıklaştı. Canım çok acıyordu. Nstye bağlandım. 7 cm açıklık oldu. Duşa girdim. Öncesinde kakam geliyor gibiydi. Wcye oturdum ıkındım biraz. Sonra sıcak su tuttum. Kan parçaları geldi. Sonra çömeldim su tuttum. Suyum geldi ama kakalıydı. Bebeğim kakasını yapmış. Ebe geldi. Dayanmaya çalış açılmana bakacağız dedi. açıklık 9 cm olmuştu. Sonra doğumhaneye aldılar. Ikın diye. Kısa kısa ıkınıyordum bebek itemiyordu kendisini. Sonra uzun ıkın nefesini tut. Sakın bağırma gücün gitmesin dediler. Yapmaya çalıştım ama canım çok acıyordu. Bebek kakasını yapmış yutabilir biraz dayan dedi ebe. Var gücümle ıkındım. Karnımdan bastırdılar. Sonra içimden bir şeyler aktı. Hissettim geldiğini. Doktor kesi de atmıştı. Bak bebeğine dediler baktım. Küçücüktü. Ben doktorla konuşuyorum kesi mi attın hissettim. Çok kanıyor değil mi hissediyorum dedim. Seni uyutmamızı ister misin küçük bir dikiş atacağım dedi. Uyutun dedim. Çünkü artık acıya dayanacak gücüm yoktu. Resmen uyuyacak gibiydim. Çok yoruldun dedi doktor. O sırada dikiş atacaktı. Hissettim hemen kızdım biraz doktora 🙈 ben uyumadan atma dedim. Tamam bekliyorum dedi. Sağ olsunlar hepsi çok ilgiliydi. Benim bütün bağrışmalarıma dayandılar. Sonrasını hatırlamıyprum. Kendime geldiğimde oyun odası gibi bir yerdeydim sanki. Konuşturuyorlar. Bitti nasılsın diye. Minecraft oyunundayım. Labirent gibi burası diyordum 😂 gülüyordu hemşireler. Sonra odama götürdüler beni. 5 10 dkya tamamen kendime geldim. Dikişlerim 3-4 taneymiş. Sadece arada ağrı oluyor. Dayanılmayacak gibi değil. 2 saat sonra yemek yedim. Sütüm geldi. Verdim çocuğuma. Şimdi yanımda uyuyor. Babamız perşembe gelecekti. Bebiş sürpriz yapınca yola çıktı uçakla geliyor ama maalesef direkt uçuş bulamadı. Ankara aktarmalı gelecek. Sabah 7de burda olacak. Neyse ki sağlığımız iyi. Kakasını yaptığı için sabah enfeksiyon var mı diye bakılacak. Şimdilik bir sıkıntımız yok. Kanama çok oluyor. Depend çok işime yaradı. Birazdan saçımı yıkayacağım. Sabah foto çekimi yapılacak. Başka sormak istediğiniz varsa yazın benim aklıma gelenler bunlar. Bu arada saat 6 olmadan ben çıkmışım. Çocuk da benden önce çıkmış. Yani 20 dk flan sürmüş doğum. 🤗