Muruvetclr Merhabalar 28 haftalık hamileyim. Kabızlık nasıl geçer bilgisi olan varmı ? İnternettn de baktım ama sizin de fikrinizi almak istedim?
Halime87 Muruvetclr magnesie calcine toz kullabilirsiniz. Ben 30 haftalık hamileyim ve erken doğum riski sebebiyle aylardır yatıyorum öyle kayısılar erikler bol sular bana mısın demez. Bu toz sayesinde çıkıyorum zaten kramplar için magnezyum olarak da veriliyor gebelere
Esranrogz Muruvetclr ben kuru kayısı çok yiyorum canım birde sulu şeyler yemeye bak bol bol su iç özellikle bu aylarda 👍🏻😉
Nisanlagelenmutluluk @Muruvetclr merhabalar geçmiş olsun bende de aynı sıkıntı vardı . Bol bol su içtim biraz daha hareketlendim ve de bol bol meyve yedim ☺️İnşallah sizde de işe yarar .
Esradgc Halime87 ben duphalac kullanıyorum ama pek bi faydası olmuyor açıkcası bu ilacı da birinden duydum çok iyi geliyor kabızlığa diye sormak istedim size de rahat çıkabiliyor musunuz 🙂 ona göre doktoruma sorup bende alacağım