Sedayt Kızlar 8 aylık hamileyim hafta sonu yapılacak olan üniversite sınavına giricem aranızda girecek yada önceden girmiş gebeler var mı? Bi sıkıntı yaşadılar mı acaba
Fasulyem22 Sedayt bende gireceğim ama hamileyken giren de gördüm ne gibi bir sorundan bahsediyorsunuz
sydtns Sedayt doktora semineri yeterlilik sınavı vs herşeye girdim öyle bi sorun olmaz dert etme 😄 sadece biraz ter basar kesin peçete götürme imkanın varsa al yanına
Pembepanter Sedayt bende ay sonunda sınava gireceğim 34 haftalık falan olacağım 🌸 sıkıntı olmaz da sadece çok hareket ediyor premsesim🥰😍 dikkatimi toplar miyım bilemiyorum🤷♀️🌸💜
Sedayt Cgdmk123 Mesela ben şöyle düşündüm çok fazla tuvalet ihtiyacımız oluyor hamilelikte 2 saat gidemicez izin vermezler zaten bunun gibi 😊
Cgdmk123 Sedayt ben şuan 18+4 haftalığım ilk 3 ay ve son 3 ay kadar tuvalet ihtiyacım olmuyor 2 saat tutabilirim birde o saat aralığında ne kadar su içtiğime göre değişiyor benim mesela, girmeden önce yarım saat kala çok içmemeye çalışıcam ☺️
Gulzade Sedayt bende giricegim nasipse birde sabah 😣 cok mide bulantilarim oluyor sabahları sinavin ortasinda kusarım bide 😂😂
Gulzade Sedayt ayy ben icemiyorum ya mide bulantısı icin hap 😂 bide diyorlarmis bu kadar heycanlanmayın diye bu hormonlarla bagiririm 😂😂 ne heycanlanmasi hamileyim ben diye 😂😂